peheeeee. rublikbrist? vad e dt?! -.-

hej.
Sry för korta å trista inlägg nu men jag har vart 'lite' nere.
Men dt har hänt massa skit som jag inte orkar ta upp. Vänner ljuger inte.
äh fyfan nu lämnar vi deetttt..

Dt var strömavbrott i skolan idag, på biologin. Hela klassen vart lite småcrazy. Jag var sjukt trött och sov ist :D Biologin är sovtimme alltså. 100% hon märker endå inget. Spec inte näre är möörkt ;;)

Jonna å jag for å intervjua hondär camilla gunell idag. Gick nog bra tycker jag. Efter dt for jag te magazin å köpte choklad. Jonna vågade inte komma med in ^^

Sen var jag te jana åxå. där hände inget spec å snart kme dom från soc hit.. fifan.

vet ni jag kom på en sak idag. Det är snart jul! ;O fuck vad snabbt det gått. var ju typ just sommar eller nåt. ba wroooooooooooom så äre jul plötsligt. Och vad ska man ha på sig på julfesten? ;S och julklappar måste man köpa. Men hur ska man ha råd m dt? Har inga pengar alls typ. nej nu blir jag stressad.. haha

amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0