jag har insett

ännu en vän är borta.

tjosanhoppsan.
amanda har ooooont i halsen . -sadface-
Imorse försov jag mig. IGEN! aahajabsfjdgdsa. dampar sönder på mej sj. Fattar inte
vf jag ska måsta försova mej all the time.. jaja.

Skolan va jobbig somvaanligt. hände inte såmkt. Jo vi laga bakad potatis m skagenröra, vitlöksbröd och citronkräm på hkn :) goottt :* Men jag klarade inte riktigt av konsistensen på krämen.. höhö

Efter skolan var jag m hanna å einar typ en timme. träffa juulia å så va hon m oss en stund. Vi köpte berlinermunk :3 gott. kvart över 2 for jag te frissan å färga utväxten. näjsnäjs. Men justnu är håret grålila :P Ba för hon stoppa i silvershampoo 2 ggr + nå balsam m grå ton? kommer inte ihåg. Det ska iaf motverka gult. Och det grålila försvinner bara jag tvättar håret så .

Ikväll är dt träning. kanske får min dräkt då? och efter träningen äre skräckfilm som gäller :D The uninvited tror jag vi ska se (Y)

slänger in en bild på håret åxå. frisyren är lite cp men ni överlever ;)

 ser inte så himla grått/lila ut på bilden. Syns mkee mer irl :p

xoxo

vad gör jag för fel?
Jag förlorar vän efter vän.
Vänner som står mig väldigt nära.
Kanske är det mitt fel.
jag som förstör.
Jag vet inte.
Men något är det.
Allt jag har kvar är minnen.
minnen av er.
av oss.
så som det skulle vara.
föralltid.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0