hemma kväll

tjoo.
Usch vilket jävla väder dt är idag. Snöat å regnat å massa äckelpäckel. Tur att man inte går i lågstadiet och måste gå ut på rast iaf.
Usch vad illa jag mått idag. Känts som att jag sku spy typ..
Annars va skolan jobbig. Vi hade samhälla ist för matte ba för att hasse va borta å vi fick ingen vikare. uh. extra samhälla är inte min grej riktigt.

Sket i tillvalet idag. Pallade verkligen inte. så jag var ehm.. "sjuk" ;) Var med hanna på stan ist. Köpte pirkkamunkar :D i looove it! höhö. Sen gjorde vi inte så mke. Satt på sittkoffs ett tag å sen gick vi te bibloteket och blev där till 4. sen for jag hem. hyrde film som jag ska se ik. Änglar och demoner. davincikoden var bra så hoppas denhär är lika bra :)

Skulle vart m shirko igentligen men han for te swe så dt blidde inget. elakt å lämna mej kvar på äckelåland eller vad? .__. höhö. Men imorn far jag dit å sover. gillar't. Riiiing mej (mp)

jag tror jag ska byta design idag. Nåt lite mer höstigt kanske. ska se vad jag hittar påå :>

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0