I really had a blackout.

hejhej.
Ledsen att jag inte skrivit. inte hunnit.
Ska berätta litekort om helgen iaf :)

Fredag:
for till stan vid sju. träffa jonas, shirko, sebbe mf. Först var vi vid lagtinget ett tag. sen gick vi te sitkoffsgaraget vid fläkten för det var varmare där. Sen kom en jävligt sur polis och jaga iväg oss därifrån. Då gick vi iväg te löken. Där vare mke folk å så. Väldigt trevligt! tack så mke allihop. sov hos shirko sen då. det gjorde jonas åxå.

Lördag: sebbe kom från polisen vid tolv. satt å såg på tv m han & mani tills shirko vaknade. Sen åt vi frukost typ. Shakila sminka jonas å shirko m massa sår å grejs i ansiktet å sen for vi te stan. fast först va vi te tombos. Köpte pommesfrites <3 på stan hände typ ingenting. Jonas vann 40 e på en sån därn pafmaskin. sen efter ett tag träffa  vi janina och hanna :) Sen var vi typ m dom. Men dom gick sen efter ett tag. Vi var i sitkoffsgaraget ganska länge sen. varmare där :b vi gick te dixie å åt sen. Meera pommes frites ;) jonas betala för mina pengar var slut >;O kvällen slutade vid löken. Där vare inte så himla mke folk. Morsan kom å hämta oss vid 11. shirko sov här <:

Idag har vart en riktig lodisdag. Vakna typ halvelva av att jag hade varmt å trångt så in i helvete. Klaustrofibi typ. satt å såg på barnprogram m sis i en timme typ. shirko sov typ te halv 1 :p latmask :* Gjorde väl inte så mke. låg i sängen te typ halv3 eller nå sånt. sen gick vi ut. fixa hästen å sen for jag å rida. shirko lekte med julanda hela tiden jag red. aaw :3 När jag var klar i stallet satt vi typ ba på datorn. julanda va helcrazy å snodde shirko. Dumpad för min 4åriga syster .__. haha! amen ojoj. gud va jobbig hon var! Han for hem för typ en timme sen.

träffar han inte föränn typ onsdag ;< Måste plugga imorn å tisdag ska jag träna + se skräckfiilm m paulina :D

btw, bilder från helgen har ett aldeles eget album på facbook. Kolla å kommentera! http://www.facebook.com/album.php?aid=117315&id=588324792&l=c36fc221c4

skrev dthär typ kl 7. glömde posta å sen seppa datorn ;S

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0