längre inlägg än vanligt iaf :)

Hejhopp
Bart lite deppigt på bloggen ett tag.
har inte mått speciellt bra åsådär men. Ska försöka mej på iaf ett lite gladare inlägg idag.
Igår var jag ju sjuk. Men idag var jag te skolan igen. Biverkningar av baconvaccinet vare nog. Hade feber å skit så .__. Det var tydligen många som stannade hemma eller gick hem efter några timmar.

Idag fick vi veta mattevitsordet i betyget, sjua fick jag. Helt ok. Jag är nöjd. Har inte sänkt sen sjuan iaf så det är ju ett plus. Jag fasar fortfarande för finskavitsordet.. 4 eller 5, deet är frågan -.- Inte bra nejnejnej. Men finska är nog.. host... inte mitt ämne.. >.< Nåja.
Hade kvarsittning idag. fedt tråkigt. Men lisa var snäll och lånade mej sin Ipod :)) Men kunde ju inte byta låt så jag har verkligen fått min dannydos för resten av livet.. :ppp hahaha

Ikväll var jag te dendära glassbaren i strandnäs och åt glass. gott! :3 åt hallon&nougat .

Och imorn äre julgata. oj herregud vad allt går snabbt ;ssss snart äre jullov och grejer. stress stress stress
Nåja jag hinner nooog :P Men sen så ni vet, köp inte julklapp te mej om ni vill ha en tillbaka för jag har typ inga pengar så jag kan inte köpa till nån förutom typ sis å så.. :// skulle jättegärna vilja köpa till er allihop för ni är så jäkla underbara!! men är man fattig såå .. ;< <3

aoooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0