oh girls just wanna have FUN :)

tjuu.

Idag vare skola. surprise surprise! -.-
Hände väl inget. Susanne har godis från -94 i klassen.. Mange åt typ
'aj jag får ont i maagen..' 
konstigt? ^^
Vi hade morgonsamling och det var såjävla tråååkigt. Ni anar inte. Nån jävla präst kom dit å babbla och jaa. usch

Men vet ni vad? det är FREEDAG ♥
Ikväll ska jag först te typ flygfältet å äta m morsan, jan-erik och sis. -.- Sen ska jag te gulle och så blire staan :) ses vi? ring mej.
Ska ju somsagt sova där. Och imorn blir dt å stan. Men jag måste hem emellan å rida + fixa dagsverksplats.
Om jag får dagsverka där dvs. Ska kanske dagsverka på ett travhäststall som finns här i gottby..

Idag  när morsan å jag precis kommit av svibybron så ser vi att d ligger nån i dike ;O dt va en gammal gubbe som hade kört av vägen md moppe. stackarn. Han var värsta skakis och helt vit i ansikte. Men han hade typ inte skadat sej iaf. Så vi hjälpte han å sen körde han hem igen så. Happy ending. :)

ha en superfredag :)

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0