trött som bara fan !

tjoo..
gosh va kallt det är ute! ;O Man fryser fan ihjääl ju :< Det snöade tillåmd idag. usch. Geee mej sommar igen?

Annars va skolan jobbig somvanligt. samhälla prov idag då. Jag somna innan jag hade skrivit klart ^^ men vakna sen så hann skriva klart iaf. hur lyckas man? :b Men det var inte så svårt. Så det gick helt ok iaf. inte underkänt denhärra gången. höhö (a)

jag fick dräkt igår :))) men brage glömde ge mej ett bälte :b måste säga dt te han på tisdaag. för jag orkar inte träna på torsdag. Orkar aldrig dt. sjukt jobbigtttt.. när man slutar fyra å allt. hehe ja jag är lat :b

Ska just baka kladdkaka :3 gottigotti yeuu. Sen ska jag väl te stallet å frysa och sen te stan å träffa shirkobejb <3 tror jag iaf.

herregud vad veckorna går snabbt. just vare måndag å nu äre fan just torsdag. det går lixx ba swoooosh! å så äre helg. man hinner ju inte med typ. höhö men det gillar vi :D vad händer i helgen då?

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0