välkommen till avliden

Åland alltså..
tjuu.

igår blidde dt ett väldit kort inlägg kan man säga.
Ba föratt jag inte orkade skriva något.

Idag fick vi betyget för period 1. Faktist rätt nöjd med 7.45 i medel. Har ifs sänkt med 0.09 men det är inte så farligt :) Nog för att betyget kunde vart bättre men. Jag ska försöka höja kanske. Om jag orkar . hehe (aa)
men finskan är jag nog riktigt chockad över ;O jag fick 6a !! omg säger jag bara. trodde ju att det stod mellan 4 och 5 men närå. Men det måste vart en väldigt svag sexa.. ?

sen efter skolan var jag te stan m juliia :3
det var treevligt. Och sen träffa vi shirko och smith :D
det var mkt myys det åxå. Och imorn kommer en viss tjockis hit kanske
Shirko alltså :3 ♥

och aaa juste. Imorn äre lilla jul. Hoppas jag får en kinderkalender ;;;) men knappast..

Ikväll blir jag bara hemma. orkar inte släpa mej te stan. Bara kallt och händer antagligen nada. -.- Så dt blir fredagsmys ikväll ist för fredagsfest. Men så kan dt va och det är nog bra dt med :3

btw..

GRATTIS SÖTSVANSARNA PÅ 1ÅRSDAN :D ♥♥


aoooow §

Postat av: toto

det var mkt myys det åxå. Och imorn kommer en viss tjockis hit kanske

Shirko alltså :3 ♥







jag är inte tjock :D:D kram hahaha

2009-12-23 @ 19:52:10
Postat av: amanda

Shirko , du ÄR tjock . live with it ;;;) hahaha kram .

2009-12-26 @ 17:53:49
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0