Jag litar på dig

ska just gå ut te hästarna men sa försöka hinna med ett snabbt inlägg :)

Idag har det inte hänt nåt speciellt. Jag har fått en trillion prickar i dag.. försening, glömska, skolkprick och rökprick(?). Fyra jävla prickar på en dag. Jag suger. Skolkade tillvalet ba föratt jag inte orkade. Och då såg lasse mej på stan. (Vi har lasse som lärare) och då när han såg mej så rökte jag dessutom -.- kvarsittning på onsdag då :D -.-

Var med hanna ist för å gå te tillvalet. vi gjorde inte så mke. snackade å köpte godis och gick te biblioteket typ.
Sen kom morsan å hämta mej vid 4.

Jag har dagsverksplats på kristians travhästsstall. ska dit klockan fucking 8 .___. Men det blir nog braa :)

Snart kommer new moon ut på bio :D :D längtar! Då ska jag gå md hannis ;)

Och ikväll ska jag te stan. fotografering på karaten först å sen ska jag väll ettdera va md shirko eller annina (+nån till kanske) :)

Nu ska amanda skynda sej till hästarna.

pusss

Postat av: Jannik

Menaru Hasse?

2009-11-12 @ 23:56:40
Postat av: amanda

nä lasse menar jag. Vi har han i tillval

2009-11-13 @ 17:05:53
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0