depprimerande

imorse försov jag mej. Igen -.- Men jag är ba så jävla trött nu. Vet inte värför. Hösten kanske. Jag blir alltid mera nere när det är äckligt väder ute. orkar typ ingenting eller nåt. Usch. Ge mej lite sommar ?

Provet gick superduperbra :D Jag är verkligen så sjukt bra på finska <3 Underbart. förstå ironin yeuu.
Fan va d gick åt helvete. Skrev typ ingenting . Jag får fyra, lovar. Skitsamma.

efter skolan var jag med annina. vi gjorde väl inte så mke. gick omkring, prata, köpte godis, kolla i affärer, hon fota lite, rista in saker på bänkar. ah typ d. 3 kom mormor å hämta mej. Ikväll blire träning. Skulle inte orka igentligen men. Får väl ta å släpa mej dit.. 

usch vad min blogg är tråkig kom jag på. Inga bilder, ingen musik, inga smarta tankar, ingenting! >.< Hur orkar ni ens läsa? ba för det måste jag fixa en bildbomb med lite blandade bilder från i somras. Kameran ska bara ladda klart och så ska jag redigera dom. Får se lite hur mke jag hinner med men..  

Jag borde verkligen fara ut å fota lite snart. Jag har inte fotat typ nåt sen i somras. Har typ ingen ork med det längre. vet inte riktigt värför det har blitt så men.. Lat och depp antar jag.

xoxo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0