regnrengnregn

moshimoshi .
idag har det regnat i princip hela dan. Jag va å rida i regnet. Mina fötter frös till is typ. usch va kallt d va alltså.

Ikväll är det idol. Det var länge sen jag såg på dt nu. Men jag blir ba hemma ikväll så. Jag tror inte jag får fara nånstans heller. Dessutom orkar jag inte dt. Och jag har lodiskläder på mej. puss på dt .

Har inget att säga. Jag längtar jävligt mkt tills vi ska fara å resa. Vi har typ bestämt vilket hotell. Arena inn i egypten, el gouna. Andra gången jag far dit. Myyyys. Väldigt snälla människor där. Och det bästa är att jag kan välja om jag vill träffa en viss person eller inte. För hotellet ligger inte så långt ifrån.
Här är en bild därifrån.

 Längtan


xoxo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0