Bubbel

helluu.

hehe idag hade vi matteprov.. gick väl sisådär. Och vi fick se på engelskaprovet. Fedt nöjd . :) för en gångs skull.. Nåmen dt hände inte mke i skola och det är tråkigt att skriva om dt så nu slutar jag.

Var md annina efter skolan. Vi gick på stan typ. Pratade om massor. bra saker, dåliga saker. du betyder väldigt mkt. <3 Sen när morsan sluta gick hon å jag te resebyrån å boka resa te egyyyyyyypten :DDD gladgladglaad! hihi.

Ik äre karate. Länge sen jag har orkat släpa mej dit alltså.. Men jag ska väl försöka gå på träningar lite oftare. Missar så jevvla mkt när jag e borta så mke.

Sen efter dt blire väl å rida. Och imorn äre va md gulle som gäller yeeu :) <3

xoxo

Postat av: annina

du betyder också massa amanda <3 <3 <3

2009-10-22 @ 20:34:28
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0