kaakor :3

hej hallå

Det har inte hänt mkt idag.
Var nån från zimbawbe(nej jag vet inte hur fan man stavar?) som kom å babbla om sin skola som dom hade och sånt. Det var ganska tråkigt och hon pratade md konstigt uttal så jag fattade inte riktigt. Hon pratade engelska alltså. Men vi missade andra samhälla timmen iaf.

Gympan var jobbig. Hade typ steptest å massa. Gjorde 120 situps . *stolt* haha. Men sen gjorde vi massa annat å.

Ska gå i duschen just kom jag på. Glömde att jag inte duschade imorse. Heh kanske för att jag vakna en kvart före jag sku fara hemifrån.. .___. Mitt hår är cp idag alltså.

Nåmen duscha ska jag göra. Sen ska vi te jan-erik och äta. sen te gulle efter dt. Vet inte vad vi hittar på nej. Men stan blire . men dt blir inte så mke ik. Ska ta dt lite lungt. Och imorn äre unga band. Ska väl dit in en sväng. titta på när nicolas spelar måste jag väl göra ;p Alla ska rösta på cool guys. haha reklam här va. men det brukar va veeldigt slött där. Så blir knappast där nå länge. vi får se vad jag hittar på sen . ring förfan! ;)

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0