you're my everything

hej.
Ska försöka skriva nåt vettigt även fast jag är dödligt trött.

Igår var riktigt kul. Var till shirko först. Sebbe och jonas kom dit. sen gick vi te stan. Träffade alesia och hennes kusin typ på stan. Träffa jimmy och lite annat folk på bp. Sen kom polisen dit och vissa blev ju ehm stoppade av dom. Det var inte jag. Men jag säger inte mer :b Sen träffade vi alesia då. Gick te lagtinget. Dit kom d ba mer å mer folk. Fast dom flesta var nyktra. Och ehm vissa var ju jävligt jobbiga och spela somfan -.- Hatar folk som gör så. Polisen kom dit igen och hitta lite väskor i buskarna. Vid elva kom morsan å hämta mej. Shirko följde md å sov här <3 Trångt&varmt såsatan. Men alltid lika mys :* Älskar dejdejdej!

sen for vi tillbaka till stan runt två. ungefäär. var på stan ett tag och sen for vi te shirko. sen måsta jag på nå jävla kalas för pia (min morbrors fru) fyller 40 idag å dt va öppet hus. For te mormor och åt först. Sen for vi dit. Där var dt jätte tråkiiigt. Satt å såg på tv md nico. sju for jag tillbaka te shirko. jonas var där åxå å sen gick vi te stan. kallt&blött. Var inte te unga band iaf sen. Orkade inte + att ingen hade biljett.

Imorn ska jag väl in te stan igen. Ska färga håret imorn åxå. :) morsan ska göra dt. Jag är lite rädd faktist ;O haha men dt går säkert :b 

xoxo



You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like a bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile


Postat av: shikro

älskar dej gulle jette mycket och vi hade kul men nästa vecka vi ska ha kul igen :D <3

2009-10-26 @ 01:09:36
Postat av: shikro*

shikro* jag e trött därför :D puss<3

2009-10-26 @ 01:11:16
Postat av: amanda

älskar dej åxå <3 aaarå d ska vi :)

haha du skrev fel igen ;)

2009-10-26 @ 14:33:18
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0