all I want is you

Hejhejhej

Igår somna jag framför datorn ;D Låg på mage i sängen m datorn framför mej. Camar m shirko. Jag lutar typ huvve mot kudden för d händer ingenting. Och vad gör jag? Somnar såklart! hahah. När jag vaknar igen är klockan typ halv8 . Somturva började vi 10 idag. så dt va ba å stoppa bort datorn å sova 45 min till :D

Vi fick ut finskaprovet. ojojoj vad braaa det gick :D riktigt stolt över mej själv. fyfan vad jag suger på finska alltså. monica började babbla nåt om 'stödtimme' men dt kan hon nog ta å glömma yeu. Aldrig att jag går md på nå sånt -.- annars hände det inget i skolan alls.

på tillvalet gjorde vi typ inget nytt. Jag satt å trixa med en låt jag håller på md. lite kvar än dock. Efter en timme sku vi gå ut å fota till nåt bildspel men jag hade ingen kamera. Vi behövde inte komma tebax till medis sen så jag ringde efter morsan så kom hon å hämta mej typ halv. Vi var å flumma runt lite på stan och köpte godis före. Kallt såsatan.

Sen jag kom hem  jag ba legat i sängen å latat mej. Trött så in i helvete. Somnade på golvet på finskan åxå. (Y) frågan är , vad gjorde jag på golvet? ;O haha. vi ritade en "människa". Vår såg ut som jag vet inte vad . haha gud va ful hon blev xD

snart ska jag te finaste. :) <3

Många timmar senare.
hehe ups. glömde posta dthär innan jag for. (a). Vart hos gulle nu. Jonas var å där, som alltid. Man kan ju börja undra om han bor där.. ;) Men dt var kul. Skratta ihjäl mej några hundra ggr :D Imorn sover jag där. verii nääjs. :))) Ni kan ju ringa eller nåt.



xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0