fan va kallt dt är..

helluhellu.

Fyihelvete vad trött jag var imorse alltså.. Vet inte hur många hundra ggr jag snoosade(stvn?) klockan alltså.. Sen fick jag skitbråttom.
Först ut var biologi md susanne.. Hur jävla sövade är inte det då?
Jag somnade. Såklart.
Hanna väckte mej när vi skulle skriva upp nå skit. Hade sovit en halvtimmen ungefär ;)
På kemin laga vi slime. Hanna å jag laga rosa :b man kunde äta dt.. Smaka skiit *spy*
Sen var vi in på massa sjuors lektioner och kom typ en halvtimme försent te bilden. Vi hade kul yeuu. :b

Nu ska jag just fara å rida och efter dt blire äta på dinos md pauliina :) Och sen ska jag träffa shiirko <3


Ratzen <3
shit va stor den blev ;S nåja. Fixade den idag. Borde verkligen gå ut å ta lite nya bilder. och ladda över dom jag har i kameran till datorn..

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0