gå i ide med mej? (a)

tjohallå.

Idag försov jag mig. IGEN! aaah jag blir så trött på mej själv. Men det var typ inte mitt fel, klockan fucka sej å typ stängde av sej av sej sj ;S

Skolan var jobbig, precis som alltiid. Fick ut matteprovet och det gick intebra. 6+ typ. Jag suger.
Alla andra(nästan) kom typ in å ba: ååååh va dåligt det gick! Jag fick nia :(((. Jag hatar å gå i vår klass för alla e så duktiga å jag känner mej jättedålig.

Efter skolan var jag å boka tid te frissan. Morsan vågade inte färga mitt hår iaf. haha. Så på tisdag försvinner den förjävliga utväxten :D najs på dt alltså. Men dt kostar 50 e ;SSS Morsan betalar. Tycker faktist det är väldigt dåligt att dom tar samma för å färga utväxten som å färga hela håret.. Dom borde ju ta lite mindre iaf.
Sen var jag till farsan å hämta lite grejer + bilblioteksböckerna. Ojoj jag sku ha lämnat in dom för flera månader sen (a) Men ik ska jag lämna in dom såå.

Ska till stan ikväll :) Träffa shirko <3 Saknar dej! Inte träffat han sen i söndags. usch vad längesen.

På fredag ska jag sova hos shiirko åxå :) Mys det alltså. Ge mej fredag redan nu?
Så jävla trött på skolan så ni anar inte. Fattar inte hur jag ska orka hela året. Veckorna slääpar sej fram och allt man gör är att längta te helgen. Och trött är jag. Så in i helvete. Jag önskar man kunde gå i ide på vintern och vakna fram till sommaren. Turn me into a mumintroll? (a) hihii.

xoxo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0