höst

Hejhallå.
idag försov jag mej .__. hade råkat ställa klockan på 15.50 ist för 05.50. Typiskt mej.
Skolan var jobbig. Precis som alla andra måndagar. massa förjävliga timmar.. Efter skolan gick jag te stan en sväng å köpte nya hörlurar + en ny tändare. Min andra är typ borta. Vetefan vart den tog vägen nej ;S

Tidningen hade skrivit en låång artikel om fyllan på åland och vilka som åkt fast. Fan va många det var som åkte fast alltså.. Stackare. Morsan sa att polisen var extra jävliga i helgen just för å se ungefär hur många som dricker. Så det var inte så smart om man drack i helgen. Dom kollade ju typ alla..

Idag ska jag baara va hemma. finskaprov imorn och jag har inte övat alls. Det kme gå åt helvete. Jag blir jävla glad om jag ens får godkänt alltså. Vilket jag knappast kme få.. Nåja det är ba finska. Skitsammaa!

nu har jag inte något mer att säga nej.

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0