ingen dator..

Hej.
Sa ju att jag sku sätta igång bloggen igen. Men såklart krashar datorn .___. Nu ären på reparation och jag hoppas dom kan rädda den. Iaf sakerna i den. All min musik och alla bilder och grejs sku in va så najs å förlora.. ;<
*peppar peppar*. Men nu äre att räkna m lite mera glest m inlägg eftersom jag inte får låna farsans dator så ofta.. Är på den nuu lixx.

Idag var sista dan i skolan å nu ärre Hööööööstlov :D
fan va najs! Vi hade prov idag btw. Det gick nog brabra dt tror jag. Engelska är kinda lätt så. Men kemiprovet gick lite åt helvete kan man kanske säga. 6a. 35p av 70. bra amanda bra.

Nåja skolan va tråkig och det är tråkigt att skriva om den så nu gör jag int d mera.

Vet inte vad jag ska göra ik riktigt. ut kanske.

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0