'ta inte ut allt på förhand'

men nu gör jag det endå för dethär är hur jag tar det.

Hej .
Idag var jag te Norrtälje m the family. tråkigt vare och jag köpte ingenting. Jo godis på båten som morsan betala. Men lixxx vi va ba i skitbutiker.
Och jag blev akutsugen på pommes frites så MÅSTA gå in te McD och köpa. mums <3

Men dagen har varit väldigt tung. kämpat för att hålla ihop mig och tankarna har dunkat i huvudet. känns som jag behöver läggas in just nu alltså. psykfall är vad jag är. Kan inte ens kontrollera mej själv längre.


Värför hör du aldrig av dej? Är jag nån dum tjej man kan skita i totalt? Är jag helt blåst som trodde det kunde bli något mer?

fan vad dum jag känner mig.

alla problem ska alltid komma på samma gång. Puss på livet. I Love it.


xoxo
(för er som inte vet vad xoxo betyder så kommer en förklaring. X= puss och O = kram.)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0