beroende

Hej.
Nu ska jag försöka skriva dhärra snabbt för har prov imorn och jag kan ingenting. Jag borde plugga. Farsan kme å hämtar mej om en timme typ å då ska jag på träning och efter det ere idol å sen äre ju kört.. aah. Vf måste jag alltid skjuta upp allt te sista dan? .____.

Idag var jag te bup först. Å sen när jag kom tebax så nojsa alla om var jag var osv. Pallade inte säga det då så alla trodde typ att jag skolka ^^ Annars va skolan.. jobbig. Nån som är förvånad? Tillvalet var okay. Jag är dock otroligt dålig påre. Vi sku typ sätta musik te ett bildspel. Nå mitt är lite konstigt men.. haha

Jag spelar farmville (!!!) Jag som lovade mej sj att inte börja. Och vad gör jag? Börjar såklart ^^ Det är nog ganska kul . Nåt å fixa m.Är typ på Lvl5 tror jag. Alla bli grannar! Rubriken har inget m FV å göra btw.

Ikväll äre då karate :))) ska bli najsigt. Bara d är bra tränare så.

Nuuuuu ska jag plugga!

pusspåre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0