Galopp är härligt

varning hästprat

Hej hallå.
Idag var det vääääldigt najs i skolan alltså. Ni tror säkert jag är knäpp nu va?
Men vi börja 8. På sleipner. Red samson. Jättesöt häst. Red på ridbanan. Det var nog hundra år sen jag red en ridskolelektion! Men det var väldigt kul. Galoppera har jag inte heller gjort på hundra år. Maris har ju fel i benen så man kan inte galoppera m henne. Jag gillar galopp. :)) Vi slutade ungefär halvelva sen. Sjuukt soft alltså. Puss på det.

Sen for jag hem , packade och somnade på soffan^^ Vaknade typ kvart i 2 och då kom sandra å hämta mej. For te bussen och åkte ut te vårdö och nu har jag jobbat. Kinda kul. Fast rätt jobbigt. men pengar gillar vi.

Nu ska jag just gå å se på idol. på iptv.

pusspåre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0