tomma ord

Jag pausar från provplugg nuva. Tänkte se på vänner ett tag. Nåra avsnitt typ :b Men det var inte mke provplugg före heller med tanke på att jag somnade med huvve på köksbordet. suck. Jag orkar inte med prov.Såhimlatråkigt!

Skolan idag var jobbig. kemi och biologi och matte. Fast vi slutade 1 iaf. Matten gjorde jag knappt nåt på alls. Lyssnade på musik och ritade. Gjorde väl kanske 4 uppgifter totalt på båda timmarna. Helt tomt i huvve och bara suddade sej för ögonen hela tiden. bleh. Men imorn börjar vi 10 iaf :)) Fastt vi slutar 4 vilket inte är så najs. Men tillval är soft. Jag suger förövrigt påre. Men men. :b

Efteråt var jag m julia. Vi gjorde inte så mkt. Gick omkring. Åt på svarta katten. Tog nån sånhärra marrängkolatårta som var så sjukt god. muma!

Jag borde skriva i dedärra häftet nu igen. Ska ju te bup imorn och jag har int skrivit sen i torsdags. Måste göra det alltså. Fast jag kme väl glömma bort det typ.


pusspåre





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0