where did I go wrong?

I lost a friend

hellu.
Idag har jag städat hela mitt rum och råttornas bur plus att jag rensat ur garderoben. uh vad jobbigt det var kan jag ba säga. Men nu äre fint. Och va mysigt det ska bli ik när jag får gå å lägga mej i reena lakan :3

När jag hade städat osv gick jag till stan å fika m Paulinaroberts. Råttorna var med åxå. Åt morotskaka som var väldigt mumsig. Satt och prata om allt å ingenting å sen gick jag hem igen.

Igår var jag te täby och shoppa dårå :)) Både julia å hanna var på båten på morgonen så det vart inte så tråkigt. Fast jag sov typ m huvve på bordet i kafeét halva resan. Var så jävla trött. Inte så konstigt ifs men ^^ Sen for vi te täby där farsan släppte av mej. Han och sandra for runt å prova bilar hela dan för farsan ska köpa ny bil.
Så gick jag runt där ett tag å sen kom hanna. så vi var till massa butiker åså. Sen vid 3 sku hanna fara så då gick jag å åt lunch på Zanders. Sen gick jag typ runt ett tag till å hade int så mke å göra för alla mina pengar var typ slut :b Vid 5 kom sandra å pappa åså gick vi å köpte ett par skor som jag ville ha. :))) Vi gick å åt på en italiensk(?) restaurang sen. Åt en pasta som va skitgod men väldigt mättande så orkade inte m hela.

Julia var på båten på vägen tillbaka åxå så vi stod å prata i taxfreen typ hela resan :3 Hon å jag har samma humor så vi skratta som fan ;> Vår humor äger :*



Dethärra var vad jag köpte :) Nästan iaf, köpte lite småsaker som balsamspray å lite annat åxå som inte är med på bilden..

Lila tshirt m tryck - gina tricot
röd/vit randig tshirt - H&M
Jeans - gina tricot
Skor - vagabond
Bok/tidning om MJ - bokiaexpress
Mössa - indiska
tights- indiska

 mössan fick en egen bild för tke man ser bättre om den e på.


 skorna fick åxå en egen ba för att jag tke dom e så fina :) Tycker ni då?

skor

jag älskar skor! Jag har börjat göra det nu. Har inte alltid gjort det.. Förut gick jag m trasiga och skitiga gamla converse och brydde mej inte alls. 'finskor' tog jag absolut inte på mig, nä ifs gick jag hellre m bara sockor.
Men nu har nåt hänt. Och jag har höga klackar. Jag har fortfarande inte riktigt fattat d sj. Men alltså skor. Underbara. Jag skulle kunna ha hur många som helst. Om jag hade pengar då alltså.

xoxo
amanda

Postat av: sara

bara så du vet. det är flera stycken som upplever att du härmar deras stil, så tänk på det i framtiden!

2009-09-27 @ 17:30:54
URL: http://saralimnell.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Jätte fin bild på dig :)

2009-09-27 @ 19:37:36
URL: http://www.erikamatilda.blog.de
Postat av: amanda

Sara: ;o Jag 'härmar' inte någon medvetet iaf.. Köper saker jag tke är snyggt.



Matilda: tack :)

2009-09-27 @ 19:41:10
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0