See I just cant find the right thing to say

I tried but all my pain gets in the way

Hej och hallå.
Fyfan för måndagar. Som vanligt. Men det är ju så himla jobbigt på måndagar. Ifs äre det på onsdagar åxå menmen. men det hände väl inte så mkt i skolan preciis. Syslöjden är ju favoriten alltså. Jag är bäst på syslööjd :D haha jag suger men endå. Fast jag är faktist klar m påslakanet snart. Riktigt stolt härva ^^
Men vad hände mer i skolan? Inget typ. Vad jag vet. 

 Mitt H&M paket har kommit :D :D Fan vad bra! Fast det blir å hämta det imorn för sandra måste skriva på det å när hon kommit hem har posten stängt.. Igentligen skulle det kommit förra veckan men såklart kommer det inte när dom säger. Det göre ju aldrig.

Jag vill se This is it! dokumentären(!!!!) ;< Men nu blire väl inte å åka te swe på länge å den kme väl knappast hit. Kanske kan tvinga morsan å åka te swe m mej å se den.. skulle vara väldigt väldigt najs det alltså.. <3

Förresten, Jag har starat en privat blogg , http://amandanivet.blogg.se/litemerprivat/ den är lösenordsskyddad så ni får fråga om lösen om ni vill ha det. Kommer såklart skriva lika mkt i den härra som vanligt endå. Men jag skriver mer tankar och sånt i den privata.

pusspåre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0