give me some money?

hej.
Jag har bytt header. Deni! tyckte den andra var för somrig. Nog för att den där åxå är ganska somrig. Bilder är förövrigt från egypten. röda havet <3 Jag ska åka dit igen snart :DD Inte bestämt vart än. Inte till samma ställe iaf.Jag vill inte åka tillbaka dit. Orkar inte ta upp värför. Fast en del av mig vill åka dit igen. Men det blir way too jobbigt för mig. nåja i alla fall.

Idag har jag typ inte gjort nåt. Städat råttornas bur. Och duschat. Men orkade inte fixa mej så jag är väldigt naturlig idag ^^ Håret ofixat och inget smink. Äre söndag så äre. Ska kanske börja se sagan om konungens återkomst idag. Om jag orkar. Dom är very very långa alltså. men dom är bra. Man kan se dom hur många ggr som helst. Iaf kan jag det. tröttnar aldrig.

Jag har knappt nå pengar alls mer. Borde inte köpa något på minst ett år. Jag ska ju köpa dator har jag tänkt. Men hur fan ska jag ha råd med det? .___. Måste sparaaa. inte min starka sida kan man väl säga. men jag ska inte köpa naglar iaf. Aldeles för dyrt helt enkelt. trist äre men har man inga pengar så.. ;/ Och fyller ju femton om inte så länge. Då vill man ju ha moppe. Men jag har inte råd med en ny. Jan erik ska typ köpa en krashad och fixa upp den te mej. Han är bilmekaniker :) Vet inte om jag måste betala nåt eller så men han har inte sagt nåt om det än iaf. *peppar peppar*

Och jag vill ha nya kläääder. Hittat massa på H&M som jag vill ha men.. Ska försöka övertala en viss pappa att köpa te mej (aaa)

pusspåre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0