Jag är en idiot

Nu blire kort för jag ska just se på vänner.

 På tisdagar är skolan ganska enkel. Hk å sånt. Vi laga pasta m skinksås fasst d va ju såklart ingen skinka i min. Hade massa ost ist. Det vart helt ok. Morotskaka te efterrätt. Mums!
Finska förhöret gick antagligen fedt dåligt för jag hade inte övat. (aa) Menne vem i hela världen bryr sej?
Jag borde börja öva sh prov. Har d ju på fredag. Men det får bli imorn.

Efter skolan va jag me annina. Det var rikitgt najs det. Gjorde väll inte så mkt. Var på stan ett tag och sen gick vi till henne å baka kladdkaka. Som inte blev kladdig. Igen :b Men den va helt ok endå. Fasst d tyckte inte annina.

På kvällen vare karate sen. Ganska tuff träning men kul vare. Niclas är bra som tränare. Vi övade sparkar. Sparkar är en av grejerna jag gillar bäst. Och under teknikträningen tappade jag bort mej totaly. Och mina ben dog lite där ett tag.. haha. Det var riktigt kul faktist. Förresten hare kommit 2 nya killar te vår grupp.

okay det vart rätt långt iaf. ^^

Jag vill inte bråka m dej!
Du är min bästa vän.
Klarar mej inte utan dej. Jag älskarej fan.
Förlåt..
 

pusspåre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0