jag sänkte dej

15.15. Tänk på mej!

tjosan.
Idag börja jag nio. Det var rätt skönt.
Men dagen började med doris. Inte skönt.  Dubbeltimme dessutom.
sen hade vi kemi och hanna&jag kme få alla rätt på förhöret ;) efter dt vare engelska.

Sen for jag te bup. Jag glömde såklart häftet. suck
en sak stör jag mej på. Att såfort man säger nåt till henne som inte har nån betydelse så blire lixom psykgranskat åså ska man vrida å vända på en sak som inte betyder nåt alls.. Och igentligen (jo jag vet att jag stavar d fel. I can't help it.) fattar hon ingenting. Och jag suger på å förklara. Det är mest hon som pratar. for inte tilbaka till skolan efter det. vi hadd gympa så det var typ bara en halvtimma kvar av lektionen + att jag sku byta om å sånt före med. Och jag visste inte var dom var heller..

Jag väntar på morsan. Hon kommer typ snart. Nu är hästarna hemma så det blir massa ridning i veckan :)
ik kanske kanske jag ska till stan. beror lite på. isf blire å fara m annina.
var m henne igår förresten. Det var nog trevligt. Fast slött som fan både på stan och på uncan.. Int en människa nånstans ;o

pusspåre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0