krisat läge

Hej och hallå på er.
Idag har varit som alla måndagar. skit. jag har skrivit vilka timmar vi har på måndagar så jag orkar inte skriva d igen. för ni vet det ju redan. men det suger så jävla hårt. Jag hatar doris. och jag hatar christel. fedt mke. klockan 2 va jag te bup. d var inte spec tungt. gjorde ett nytt skattningstest. Dom är nog rätt tråkiga. och jag suger på att veta hur jag mått dom 2 närmsta veckorna. mitt minne sträcker sej ungefär dom 2 närmsta dagarna ^^ sen va jag till stan. Vänta på att klockan sku bli 4. Då sku jag träffa en viss paulina :) Vi träffades på svarta katten. åt nån brownie m hallon typ. den var nog god. sen kom morsan å hämta mej. jag lagade middag. typ. Nudlar laga jag. tog 3 min. Fast jag faila för det brände fasst i kastrullen -.-

Igår var jag ju m lennie. d va mys :3 fast efteråt mådde jag inte precis super.. .____.

nu mår jag skit. ont i huvve, fryser, trött och mår illa. resten av dagen kommer tillbringas i sängen vill jag lova. med datorn då såklart :b läxorna borde jag väl va duktig å göra. ingen ridning blire idag. orkar inte och dessutom så får hon vila idag.

oh don't you go, don't you go , don't you leave me here alone

pusspåre





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0