No way out, Im next in line

In this land I never find peace
Hej.
Idag har jag mått fedt dåligt. Känt mej så jävla ensam.

Skolan var jobbig idag åxå. 3 timmar i rad med susanne(!!) är inte riktigt min grej nej. Biologiförhöret gick åt helvete kan man väll säga. Första kemitimmen var iaf rätt så soft. Såg ba på nån konstig film om alcoholer eller nåt. Sen andra timmen måsta vi labba -.- Jag hatare! .___.
Sen efter d vare dubbeltimme matte. fyfaan. Vi hade vikare för hasse va på kurs. kme inte ihåg va hon heter men d va iaf hasses fru. Sami å jag hade tuschkrig ^^ Missa bilden för var hos skolsköterskan hela timmen. Mätte,vägde,kolla syn å hörsel,blodtryck å blodprov. Jag är 2 cent längre än hanna :D ;> 1.58 lång är jag. Riktigt stolt härva ;) Sen har jag tydligen lågt hemoglobin eller vare hette så måst kanske äta nå järntabletter typ?

Snart ska jag te fantasia å äta m paulina. Ska just gå å fixa håret.
Vägde förresten ratsen idag. dom väger över ett halft kilo! tjockisar ;*

pusspåre

Do you remeber those days of old times?
The days where so golden and all shining bright.
Now those days are gone 
now I'm here all alone,
alone oh miseria

The sun was so shining but rain came one day
The dark came so fast and now it's here to stay

Now this is my life
in this cold emtiness
Emty, oh miseria

Take me away
Take me back to when life was liveable
I can't stay
In this hell
Oh miseria

Do you remember the day when all died?
I'd give my everything just for it's change

But this is the end,
I cant stand all this pain
The pain, oh miseria

worlds best song ever <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0