vad är det?

tjoo.

igår var bäst. :D tack för en cpkul kväll :* Jag for te annina vid 8. sen gick vi på stan ett tag. fanns inte så mke å göra. d var fest på lilla holmen men vi gick inte dit. sen sku vi typ gå å kolla om d va nå folk på uncan men när vi var där såg vi casper, phille å lennie  så vi följde efter dom ist. vi gick m dom te casper sen. Dom hade lan. d var mke kul där :3 var där resten av kvällen. För hem vid 11. farsan skjutsa mej.

Sen låg jag å cama m lennie till 2. Det var mke trevligt d me. Råttorna och jag hade partey. vi åt pringles ;>

Idag steg jag upp vid 12. sen for jag å rida. morsan va m å visa lite ridvägar å så. pånin va snäll. :)

ik ska jag int göra något alls. får inte .__.

pusspåre.

Postat av: annina

det var niiiiiiiiice kv :DDDDD

<3

2009-09-06 @ 08:44:35
URL: http://anniinaa.blogspot.com
Postat av: amanda

joo :D

<3

2009-09-06 @ 12:34:45
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0