rengdroppar faller så som tårarna gör

när man är ledsen

hello fuckers.
Jag är bitter. och sur och ledsen. skit på alltihop nuva.
Idag var ingen spec bra dag. Jag har intalat mej hur värdelös jag är hela dan. Nu fryser jag. fan.
Da  var förövrigt asjobbig. tillval suger och det var inte så som jag trodde.
biologi är mega tråkigt och jag gillar inte susanne nej. Mitt löv var väldigt, då menar jag VÄLDIGT snyggt alltså. tss
och matten var ju tjoho den med. inte
Fan vad jag suger på att blogga egentligen. Lixx vem bryr sig om hur dåligt jag mår eller vad jag gör på dagarna. Och inte kommenterar ni heller .___.

Nu slutar jag innan jag säger nåt ännu värre

hejdå.
inget pusspåre här inte

Postat av: muymuymyu

Blogga på, och jag är stensäker på att det är intressantare att läsa om löv på biologin, än tarmar...:(

2009-09-03 @ 19:19:33
Postat av: Malin

Amanda , du är fan inte värdelös!

Fortsätt blogga! :D

Nu har jag varit duktig och kommenterat oxå . (:

puss <3

2009-09-04 @ 08:22:20
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: amanda

heh. tarmar ? ;o



Malin: :*. mjo. Nog ska jag väl försöka m d.

jaa! berömma ;)

puss<3

2009-09-04 @ 14:05:25
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0