linser&bönor? Nej tack!


tjoho. Idag äre tisdag. Vilken trevlig början, klart ni vet att det är tisdag! fast ifs kanske inte alla vet det..? haha. Men idag har varit helt okay. Fasst jag har haft lite damp. Men d har inte varit så tungt. Slutade 1!

Vi hade hk idag. lagade grönsaksbiffar. -.- Jag haaatar grönsaksbiffar! Och 'temat' var vegetarisk mat. Vi skulle väl lagat nåt m quorn! Det är ju det man äter när man e vegetarian. Nu tror alla att vi sitter och äter slibbiga äckelgrönsaksbiffar all the time. Jag vill bara upplysa om att det gör vi verkligen inte. Det finns mängder av quorn och soja produkter som dessutom smakar nästan som kött. quornbullar(dom smakar precis som köttbullar. ni skulle inte märka nån skillnad.) , sojakorv, quornfileér, quornfärs, ja ni fattar grejen. Man behöver inte äta linser och bönor osv fast man är vegetarian. Det är bara skolorna som tror det. Visst det är Bra att äta sånt men det är det för er åxå. Vi behöver inte äta det bara för att vi är vegetarianer :)

Nu sitter jag å väntar på att morsan ska sluta jobba. Är hos farsan så länge. sen ska jag rida. :) Morsan sku väl komma med åxå tror jag. vet inte riktigt. Ik ska jag kanske va m lennie. inte säkert men.

Ofta tänker jag på hur mycket lättare det skulle vara att ta livet av mig.
Lägga mig ner och inte stiga upp igen.
Hur mycket enklare det skulle vara att sluta kämpa.
Bara ge upp och låta monstret ta över.
Välkomna honom som en älskad vän.


pusspåre.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0