Shasha bloggen! ;)

hanna, jag veet att du älskar mej :D

Hej.
Var väl ok idag. biologiförhöret gick ju.. ehm braaa :D or not -.- hehe 3poäng. 4 då alltså. Men jag bryr mej faktist inte. Susanne kan ta sej. På matten hade vi vikarie igen. Oj va mkt vi jobbade alltså! jag jobba 1 uppgift. pluggis , javisst! Musiklabb var kul. Haha min svampboblåt sög xD alla andra gjorde värsta avancerade m massa olika grejs men inte jag inte. Hade 3 loopar varav 2 var likadana. profs härva.

Var te bup idag. inget speciellt där inte.

Ikväll äre karate igen :))

Och imorn äre sportdag i skolan.. Vi börjar 8 .__. skulle börjat 9 annars. Men vi slutar 12 iaf. me like. Jag ska rida. Och efter sklan ska jag te farmor. Är ju öppna gårdar i helgen och då ska hon ha öppet. Jag ska jobba. Å tjäna peengar!

jag saknar dej


pusspåre

Postat av: hanna

gaaah du måste sluta säga de där! :D

2009-09-18 @ 23:49:39
Postat av: amanda

haha aldrig (a) ;D

2009-09-19 @ 20:00:38
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0