skolfotot

Så jävla fult!

ah d vare. Den bilden som det var hela klassen på alltså. Jag ser förjävlig ut .___. Den andra vart dock helt okay. Men fyfaan.. Jag dör. Så pinsamt. Jag tittade inte ens i kameran och ser skitsur ut. Usch. Manges min var åxå sjukt het. Så det var iaf inte bara jag. Men man har ändrat en hel del sen senaste skolfotot..

Skrev inte igår nej. Hann inte. For te morsan vid 1. Sen red jag å sen gick jag i duschen å efter maten for jag å träffa lennie. Och på kvällen orkade jag inte.

Idag har varit som alla andra måndagar. Fysatan vad jag hatar måndagar alltså. syslöjden gick ju bra verkligen ^^ Jag äger på syslöjd! :D not -.-

Efter skolan for jag te stan å köpte nya hörlurar för mina glappar. Dom kosta fan 33 euro å nu är dom redan trasiga. Man blir sur alltså! Köpte dom billigaste dom hade för hade inte råd m nå dyra. Köpte ju dom rosa för inte så länge sen..

När morsan hämta mej for vi å köpte skolfotot. Usch fyfan.

Jag är inte fjortis? ;S
Jag tke inte det..





pusspåre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0