Svininfluensan kommer å taar mej!


hej alla söta läsare! :) (alla stora bloggare börjar ju så)

det har vart tungt idag. först susanne i 3 jävla timmar -.- Jag fatta int spec mke. lyssna int heller. Men vi hade lästimme första timmen iaf. Det var najs. å sen efter d var d dubbeltimme matte. usch jag suger på matte nu ju .__. måst typ göra nå extra papper ist för läxa 2 för att jag e så failad. suck.. Vi rita ögon på teckningen. Man fick massa färg på händerna.

Ikväll äre idol igen :) såg på d igår m lennie men hann int se hela då. durna (hette hon så?), hon som va först tyckte jag var jätteduktig. Och hon va så himla gullig åxå. Jag älskade hennes minspel osv. Hon gick vidare <:

Ikväll ska jag rida åxå (y) Och jag borde städa.. men det får bli imorn. Då ska jag förresten te farsan igen..

Alltså jag kan int andas typ. eller jo men int genom näsan för e så jävla täppt. å ont i huvve å  halsen. Jag håller på å bli sjuk ;< Kanske äre sviiiininfluensa ;O haha. palla den alltså

pusspåre





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0