Bubblegum :3

hej.
Nu ska jag försöka få till ett inlägg igen då. Ibland skulle man verkligen vilja göra nåt annat än att blogga. Typ när man är astrött eller inte kme på nåt att skriva. Tur iaf att jag inte är nån jättekänd men flera tusen läsare om dan. Då MÅSTE man ju blogga. Typ som ett jobb.

Idag var det skola somvanligt. tröttsamt. Hade nya tillvalet idag då. Musiklabb. Tja vad ska man säga? Jag fattade inte så himla mkt. Men det var nog helt bra . Blir väl roligare sen när man lärt sej lite mer åså. :>
Annars hände det inget spec. Hanna blev lite galen på mej när jag gick å sjöng "leende guldbruna ögon" hela rasterna ;)

Jag sitter och äter nutella. Gott! Har typ städat. Råttornas bur ska åxå städas men det blir senare för annars skitar dom ner den igen -.- Och jag ska ju till farsan ik efter idol så.

Ja juste, idol. Hahah igår var bra ^^ Jag är kär i han här :D <3

l

Fast det fanns ju många bra åxå. Antonia t.ex.

Sen kom ju true blood åxå. Jag gillar't. Fast den är ganska mke twilight. Men den är helt okay endå.
Låten som kme i början är btw wonderful <3

Bad things - Jace everett

pusspåre





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0