du är annorlunda

har jag gjort något fel?

hej och hå.
Idag var det inte så tungt i skolan. Vi hade Hk så. Lagade nån slags 'taco-lasagne' typ. Det var helt ok. Fasst vi skippa bönorna. sen vare typ bärkvark och knäckflarn te efterrätt. Jag å hanna laga kakorna.

Fyfan vad jag hatar gunilla! Vi har henne som vikare på både finska och engelska för monica är borta. Hon opererar sej typ? Men fifan. Jag höll typ på å måsta sitta kvar efter lektionen! Och jag prata,skratta osv inte mer än nån annan. Jävla bitch säger jag bara.

Efter skolan va jag m annina. Vi gick typ på stan å så. Satt å snacka i stadshusbacken. Köpte energidricka på citylivs.  Det var mkt trevligt :)) <3

ikväll äre karatee :D Undrar hur jag riktigt ska hitta där inne . Farsan sa att bergsskyddet är jättestort.. Kommer säkert komma in i fel sal eller nå liknande. Irra runt där som en yr höna.. :b Nåja. Skriver ik igen å säger hur d va åså. om jag orkar

pusspåre. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0