take me away

to a life worth living.

hej.
gud vad trött jag är nu alltså! Kunde inte sova igår så jag var vaken till 3 ungefär. halv 3 satt jag vid köksbordet och åt varmchoklad m grädde <3 det blev alltså ca 3 timmar sömn i natt -.-

Skolan har varit som vanligt. Jag hatar måndagar! Doris babbla bort sej ordentligt på samhällan som igentligen skulle vart svenska. Milda moses!
Jag och syslöjd alltså.. ojoj jag kan typ ingenting å sen när jag sku sy så tog undertråden slut åså vart d faiil. vi gillar't. Sen efter skolan gick jag ba hem m musiken dunkandes i öronen. jag mådde inte så bra nej. Tänkte att jag skulle gå en sväng te lindan(en lekpark) och sätta mej i en gunga men det var massa ungar där så jag gick hem ist.

Igår beställde vi H&M kläder :))))) Farsan va snäll för en gångs skull. Och nu ba den långa väntan tills dom kme.

Imorn äre karate! :D fan va skönt att börja träna igen. Längtat somfan. Hoppas d är kul åxå å inte massa jobbiga människor..

 ursäkta bilden ;<

pusspåre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0