Vad gör man när man inte orkar mer?

Jag ger upp.

hej på er.
Igår var jag ut m lennie. Kallt såsatans. Kände mej lite lagom emo med min tjocka mcrtröja som det står Dead! på. Nåja jag gillaren. Den var trots allt min favorittröja en gång i tiden. Och etersom det det är en bandtröja får man ha den. visst? dessutom, vad gör man inte när man har kallt? Nå men det var iaf kinda najs. Tills jag förstörde alltihop. Mådde skit som satan och ville ba hem. sorry.. 

 Idag har jag lodat såsatan. Sov till typ halv 2 eller nåt, åt lunch och gick å la mej igen. Såg på sagan om ringen, härskar ringen. Ska börja med sagan om de 2 tornen när jag skrivit klart. Började på härskarringen igår när jag kom hem men sen orkade jag inte se hela. heh jag har sett domdär filmerna typ 5 ggr ^^ Ser dom nästan alltid när jag är sjuk och hemma från skolan. Dom är bra.

 Jag känner mej lite såhär idag..

pusspåre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0