"We don't smoke the shit. We just sell it"

hellu.
Ok dag idag på nåt sätt. länge sen jag gått från skolan utan att vara depp. Inte för att jag lämnat skolan utan för att dan inte blivit som jag velat. Det bliren aldrig. Men idag var bra. :3 Fler såna dagar tack!
Först hade vi.. lästimme! Det var bra. Då behöver man inte göra annat en å läsa. Vadå logiskt -.- nåja iaf. Sen hade vi Hk i 2 timmar. potatis&purjolökssoppa, semlor och plettar lagade vi. Jag lagade soppan.
Efter d hade vi typ finska å engelska å sen fick vi gå heem :D Eller jag fick dt. för jag hade inte tillval å det var bra :) Fasst sen blire gå till 4 på torsdag ist. Tjoho.
Nu äter jag Nutella. Mkt gott , mkt onyttigt (y)

det är höst nu. Det betyder att folk har börjat träffats på kvällarna igen. Jag då? Jag sitter hemma jag. gud vad trist. *bitter*

Är det bara på min dator som statistiken har ändrats? ;s Eller har dom bytt design på den? Jag tke mke bättre om den gamla iaf..

~datorn dampar och det går inte att lägga in en bild~

pusspåre! ♥
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0