can't keep my hands off the cookie jar

hejhopp.
idag har vart värsta hemmadan :O
och de kmr jag fortsätta mä D:
tråkigt, skulle faktist hellre fa och träffa pontus men nej.
Jag måste disiplinera mej själv lite xD 

jamen va ha jag gjort hemma nudå? 
när jag kom hem var jag å rida. 
fedt härlaa. vackert väder och glad häst
gillart!

Sen ha jag vimsat lite härhemma, var å glodde på min naturruta.
ligger en vecka efter dock för skulle börja förra veckan men de glömde jag D:
och nu sitter jag å skriver bokrecension som ska va inlämnad imorn och jag
har inte ens läst boken xD lr jo men för länge sen ..
Och sen ska jag plugga lite på engelskaprovet för imorn lär de ju int bli så mkt plugga
imorn. Ska ha kalas å grejjor D: tkr int precis om de men man får ju presenter å grejjor så
.
Amanda: men mååst vi ha kalas?!
Morsan: nå men vill du int ha presenter då?
Amanda: jo.. men kan vi int be dom lägga dom i postlådan då? :D


Morsan tyckte inte de var en speciellt bra idé :P

Och imorn skriver jag moppeprovet :O :O 
hoppas jag klarar de iaf ! Men de ska jag fan göra ! sådeså!
födelsedagsbarn imorn då :D
peace out!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0