neej

så är känslan nu
.
ja hej på er.
inte för att nån läser
inte för att jag bryr mej heller
jag skriver bara för att jag är bakis och har tråkigt
.
jag har inte gjort ett skit idag.
legat i sängen
och sen gick jag ut å gick. värför vet jag inte
jag fick bara lust eller nånting
det var mysigt iaf. måste göra det oftare
.
igår slira de lite.
kom in på rikssvenskan igen om man säger så.
kvällen slutade på en madrass hos emma iaf
och när man vaknar ligger shirko i emmas säng
fatta va chockad jag blev :P
.
sen gick jag och han till strandnäs.
hur blir det alltid att jag går till/från standnäs på söndagar ?:S
ni anar inte hur många ggr jag gjort de allså.
.
sen vart allt gay och jag åkte me krim lr vilka dom nu va hem te mormor
som skjutsa hem mej sen.
.
nu har jag väl varit duktig?:) 
och nu ska jag gå och käka kakor och sakna min pöjk .


jo vi är söta :D


peace out

Postat av: emma

den där bilden har ja inte sätt förr :s

voi voi, hej jag är snygg elr ngt.



puss

2010-04-12 @ 17:59:22
URL: http://emmarawr.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0