put the blame on me

I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind

hej..
igår blev en stor katastrof för min del
allt brast och stod och storgrät. 
Men micke var underbar och lät mej sova hos han iaf.
Förlåt för att jag var så himla jobbig och alltihopa..
.
Och mobilen e trasig. trevligt värre. ja ni kan ju kolla på bilden hur den ser ut (y) 
men den funkar iaf..
.
Är singel åxå. fan
.
.
Men nu ska jag börja dra mej i duschen och sen ska jag ut en sväng ikv . 
Har fått min moppebricka nu åxå . ÅLA 91
Så nu ska jag satan klara provet!!!!
.
syns int så jävla bra men ..
peace out

Postat av: Anna

Hei jag har sköldskador, har du det elr? ;ppPpPpPPp

2010-04-27 @ 16:53:34
Postat av: amanda

köra moppe lr va menar du ? :P sätter man mkt kläder på sej så går de nog bra ;)

2010-04-27 @ 23:34:24
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0