birthday !

hejhopp
Gud vilken rörig dag idag.
massor att göra osv.
I skolan va de teater, anne franks dagbok typ.
den var väl.. okej , bättre än vanlig skola iaf ^^
.
efter skolan var jag å skrev moppeprov..
jag blev... underkänd D:
en JÄVLA fråga ifrån. fan va sur jag blev . 
ska skriva om  de på måndag. surt lr vaad D:
.
Nå men sen for jag me emma till liewen, dom bjöd på bullar å saft :)
sen fick jag födelsedagspresent :D tack gullungar! ♥
.
Kom hem vid 5 och klockan 6 börja gästerna komma. 
fick massa trevliga presenter :D
jag fick: 

* presentkort på videocorner (20e)
* 100 e + 200 in på ett konto. 
* 50e bensinpengar
* spegel + borste
och sist men inte minst.. 

Moppe :D :D
fan vad glad jag bleev ! 
en peugeout vivacity 06a :)  en blåå :)
.
Nu gäller de bara å kirra provet så äre å ge sej ut på vägarna :D
och sen fick jag ju hjälm och plattång förut åxå.
.
jaa de är ungefär min födelsedag :) 
tack till alla som sagt grattis och ett fedt grattis till min hannus !♥

måpån :D men min e blåå... :)

peace out





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0