Brutal fylla = brutal baksmälla

heyhey.
igår vart crazy.
men middagen var riktigt trevlig med trevligt folk och god mat :) 

efter middagen for jag till pontus och där vare massor med random
folk jag inte kände. satt och chillade ett tag men sen fick jag för mej
att ta en bärs. Det slutade i brutal och oplanerad fylla.
shiet alltså. men det var riiktigt trevligt det åxå
Ett tag. Slutade med spyor,tårar och att jag sov på badrumsgolvet
Rullade taxi hem sen och babblade som fan med taxichaffisen,
har dock ingen aning om vad jag sa.

Imorse var dock inge trevligt alls. ujuj, HEY jag är krappis.
yeah. Drog min döda kropp till stan och köpte present till
Ofelia. Sen for jag och gav den till henne. Grattis bryyden ♥

Resten av dan/kvällen har jag suttit hos pontus och dött.
Och städat lite. Kände mej sjukt duktig. 

Kommer tillbringa resten av kvällen hos pontus. tror jag 
Ska bara fräscha upp mej och käka först typ . 

Ha en fortsatt trevlans kväll !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0