Dear Week, Its over its not you well its mostly you; you just drag on forever and Ive met someone better, there name is weekend Im sorry it had to end this way

FREEEEDAG ! ♥♥

skrev inte igår. Hann inte typ.
Nå, let's begin the story .
it's really boring. but anyway. hope you don't fall asleep
if you do, i will POKE you with a stick ! *nöjdminen*

nåmen igår,
skolan orkar jag faktist inte gå in på så mkt
den va allmänt CHILL me stora bokstäver.
lite mindre än 3 timmar. amanda heart torsdagar. 

Efter skolan var jag med ofelia,cia och malin
å gled på stan . sen kom emma åså chillade vi ett tag.
sen for jag hem. Ensam hemma till ikv förövrigt
familjen är i uppsala. 

Efter min feta ridtur med knodden trallade jag iväg till pontus
och käkade plättar :D OMNOMNOM säger jag bara. 
låg å snackade typ.. länge :ppp sen for jag hem och sov
den kvällen var precis som kvällar ska vara :)

idag vaknade jag kl 9. vi börjar 8 på fredagar. 
FÄÄÄCK var vad jag sa innan jag rusade upp
och ungefär klädde på mej och for. 

efter skolan (ja jag hoppade över å prata om skolan med flit. den var jobbig.) 
drog jag,emma och alicia till stän. skulle köpa present men så hade jag glömt mina pengar
hemma så det vart ju ingenting de D: suck amanda suck. men ska köpa den imorn
ist :) 

hade mitt sista bupmöte idag. EVER. fan vad skönt det kändes
"du ska vara riktigt stolt över dej själv nu"
och det är jag. Jag var så glad över det att tårarna for upp i ögonen. 
Av LYCKA. bara det förklarar hur långt jag kommit. 
När jag började på bup blev jag diagnostiserad med djup deppresion och ångest. 
Jag är sjukt glad att jag klarade av det och att jag fått den hjälp jag fått. 
Jag har lärt mej så mkt om mej själv, om livet och att det bara är MAN SJÄLV som
kan ändra på saker. Om man inte vill kan man inte heller. 
Ur allt ont kommer något gott. 

nu ska jag dra iväg på middag! ha en sjukt trevlig fredag ! :) 



peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0