din måne är min måne

tjao!
jag käkar popcorn , och ni är aaavis ;)
de e fedt gott
-
idag har vart rätt slö
låg i sängen till typ 4 och gömde mej
för mama . hon hade horn idag D:
Blev tjaffs såsatan . om allt möjligt -.-
men nu är hon lugnare iaf.
-
sen drog jag till stan och slöade med emma
gjorde inte så mkt.
snacka massa skit ^^
sen , sent om siders kom 2 nyfärgade pöjkar,
även kallade frigge och andré c: 
och dom hade med sin älskade humor åxå :D
hihi :3
-
imorn ska jag klippa mej iaf (:
kommer bli nääjs hoppas jag! 
efter det ska jag va m hanna ! deet var
LÄNGESEN! 
satt och funderade på det när jag körde hem ikv
och när jag kommer hem skriver hon på msn 
"VI MÅSTE SES!<3"
tankeläsning ? hihi :)
-
Kyss inte grodor pucko! Det är äckligt.



peace!

Postat av: hanna b

you know it ;)

kan läsa alla dina tankar:)

<3

2010-08-05 @ 11:17:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0