HEYHEYHEY

jadu. dagen var det ja.
skolan var jobbig. as usual.
hatar gunilla så jävla hårt.
Ritade på henne med en tuschpenna .
var inte meningen säger vi^^
Fick bildtillval iaf (y)
bara man tjatar tillräckligt mkt så går allt å fixa.
höhö.
Dock sög det ganska hårt de med. Undrar om det
finns nåt tillval som e kul ? förutom matlagning då.
knappast.

efter skolan var jag iaf med min chuulia.
vi trallade omkring på stan ett tag. Hade inte så mkt
för oss precis . käka glass :D 

Note to self: fixa 5e åt julia

efter maten rullade jag då iväg till emmabryden.
Vi har en ny deal. Slutar hon röka slutar jag.. kanske. ;)
jobbigt men sant. jag klarar inte ens en dag.
kanske föratt jag igentligen inte vill >.<

Nå iaf, vi åkte partybuss ett tag med massa peeps och sen
drog vi till vkalmare och färgade om mitt hår. Nu e de som de
ska. SVART . inte svart&brunrandigt som senast. 
Mitt tips. blek ALDRIG håret om du sen vill ha en annan färg.

Sen satt emma och jag och väntade på the gang. medans kikade
vi på allas vår harry potta :D

sen kom dom åså drog vi till select en snabbis och efter det drog jag
home. 

jag det var min kväll det. 
Imorn blir det nog att va hemma hela dan . om jag inte drar
min röv till pontus och väcker upp han ^^
Och imorn äre kalas och grejjor. emma kanske joinar.
systeryster fyller ju 5 år och jag har äntligen fått klänningen klar
Faktist lite stolt över mej själv. 

sen blirre å spendera kvalitetstid med familjen. Käka kräftor och
grejjer vetni ;) 

men nu känner jag att dethär blir jättelångt så jag avrundar
med att kasta in lite bilder från dagen ! (dåliga mobilbilder<3)

jag var helt enkelt tvungen att cencurera lite.. :bbb

heting somfan :D 

peace!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0