if you're on , I'm on

ännu en dag har gått..
fortsätter det såhär börjar ju skolan just D:
-
idag var jag iaf till stan och trallade en stund
med backas. vi gjorde inte så mkt precis.
meningen var att vi sku fika men de vart
inget med de iaf. sen sku han hämta alesia
så jag drogtill mr lybeck . vi drog oss till
stenkrossen och satt där ett tag och typ
snackade bara.
:)
-
På kvällen var jag med emma
vi stack till solberget för de regna
kika film m andré och frigge .
började regna som satan så jag fick lite
ångest över att köra hem , hade ju ingen
flytväst DDD': 
hehe ;)
nå men vid 1 började de lugna ner sej så jag
drog hem . vart inte så blöt sen iaf !
-
kom på att inget av de jag skrev var spec. intressant.
men de får ni leva med för nu . har inga intressanta
tankar jag vill dela med mej av precis .
I can't fight my feelings
so , let's do this!

peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0